Analyse og innsikt

Innsikt er grundig forståelse, kyndighet; det å se sammenhenger man ikke har sett. Vi har rapportene og analysene som gir svar.

Innsikt og transparens er viktig i vårt arbeid. Etter endt kampanje sender vi en fullstendig sluttrapport slik at du som annonsør får innsikt i hele kampanjeforløpet – både på våre kanaler og der vi har sørget for utvidet dekning i andre kanaler. Vi hjelper våre kunder også med Google Analytics og merkevare rapporter. Vi gir deg innsikt!

«Vi skal kjenne våre kunder – og gi best effekt, i hele Norge!»

KAMPANJERAPPORTER

Vi i Amedia er opptatt å rapportere på alle våre kampanjer hos oss. Rapporter og analyser er viktige styringsverktøy for å kunne dokumentere resultater og forbedringer av ulike kampanjer. Amedias kampanjerapporter er bransjeledende og sikrer deg som kunde den beste oversikten.

GOOGLE ANALYTICS

Gjennom våre kompetente digitale rådgivere sikrer vi deg  implementering, oppsett og rapporter fra Google Analytics. Google Analytics kan gi deg verdifull informasjon om antall besøkende, søkeord, henvisninger og tid brukt på de ulike sider på deres nettsider eller landingssider. Vi hjelper deg med oppsett og automatiske rapporter.

bm ikon

BRAND METRICS

Brand Metric er vår samarbeidspartner når det gjelder å måle våre kunders merkevarebygging. Gjennom Brand Metrics systemet vil vi måle merkevarekjennskapen før og etter gitte kampanjer, for dermed å kunne måle eventuelle økninger i merkevare kjennskap. Dette er viktig informasjon for videre bygging av merkevare.